Sifat siyosati

«BIOGEN MED» MChJ (keyinchalik korxona deb yuritiladi) tibbiyot klinikasi 2017-yildan tashkil topgan bo‘lib, hozirda O‘zbekistondagi laboratoriya diagnostikasi sohasida muvaffaqiyatli tajribaga ega yetakchi laboratoriyalardan biri hisoblanadi.

MCHJ BIOGEN MED kompaniyasi samarali menejment boshqaruvi, ilg‘or ishlab chiqarish texnologiyalari va malakali mutaxassislar jamoasi kombinatsiyasining muvaffaqiyatli namunasidir. Kompaniyamiz o’z mijozlarini (iste’molchilarini) qadrlaydi. Har bir mijoz (iste’molchi) biz uchun noyobdir va biz o’z majburiyatlarimizni bajaramiz, biz iste’molchi manfaatlarini birinchi o’ringa qo’yib, eng yuqori sifatdagi xizmatlarni taqdim etishga va xizmatdan foydalanuvchilarning ehtiyojlari va talablarini bilishga va hisobga olishga harakat qilamiz.

Kompaniya keng qamrovli laboratoriya tekshiruvlarini olib boradi. Xizmatlar haqida taqdim etilgan to’liq ma’lumot tahlillar va narxlar sahifasida ko’rsatilgan.

Laboratoriya xodimlari o‘z ishini yuritishda O‘zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchilik va me’yoriy hujjatlari, Sog‘liqni saqlash vazirligi, O‘zbekiston Respublikasi O‘zDSt ISO 15189:2015 «Tibbiy laboratoriyalar» standartlariga amal qiladilar. .

Sifat va malakaga qo‘yiladigan talablar va «ISO 9001:2015 – Sifat menejmenti tizimlari. Talablar» xalqaro standartlari talablari. va ISO 15189:2012 uchinchi nashri «Tibbiy laboratoriyalar. Sifat va malakaga maxsus talablar», Jahon sog’liqni saqlash tashkiloti tavsiyalari.

Bundan tashqari, o’tkazilayotgan tekshirishlarning ishonchliligini tasdiqlash uchun «BIOGEN MED» muntazam ravishda bir nechta tashqi sifatni baholash dasturlarida ishtirok etadi, unda ishtirok etish ko’pgina parametrlarga qo’shimcha kafolat beradi: RIQAS – Randox (Buyuk Britaniya) va EQAS – BIO-Rad (AQSh).

Iste’molchilar va boshqa manfaatdor tomonlarning talab va ehtiyojlari qondirisish maqsadida BIOGEN MED MChJ:

  • Mijozlarning ehtiyojlari va umidlarini belgilaydigan va sifat maqsadlariga erishish uchun zarur bo’lgan jarayonlar, mas’uliyat va resurslarni belgilaydigan sifat menejmenti tizimidan foydalanish.
  • Sifat maqsadlariga erishish uchun sifat maqsadlari va rejalarini belgilash va doimiy ravishda ko’rib turish.
  • Xizmatlarimiz sifatiga asosiy jarayonlarni nazorat qilish orqali erishish va bir maromda saqlanishini ta’minlash uchun samarali sifat kafolati tartib-qoidalarini qo’llab-quvvatlash.
  • Doimiy sifatni yaxshilash jarayonidan foydalanish. Bunga tuzatuvchi harakatlar, ogohlantiruvchi harakatlar va takomillashtirish jarayonlari kiradi. Takomillashtirish dasturlaridan olingan har qanday dars xodimlarni tayyorlashga kiritiladi.
  • Uskunalar, reagentlar va kerak bo’lganda sarflanadigan materiallar uchun aniq belgilangan va to’g’ri hujjatlashtirilgan texnik spesifikatsiyalarga ega bo’lish.
  • Yangi xizmatlarni ishlab chiqishda sifat xususiyatlaridan foydalanish.
  • Xodimlar ushbu sifat siyosati talablarini va tegishli sifat maqsadlarini tushunishlariga ishonch hosil qilish.
  • Xodimlar o’z ishlari bilan bog’liq barcha tartib-qoidalar bilan tanish va ular bilan ishlashlariga ishonch hosil qilish.
  • Muhim xizmatlarni taqdim etishni osonlashtirish va qo’llab-quvvatlash uchun biznesning uzluksizligi bilan bog’liq tartib-qoidalarini amalga oshirish.
  • Maxfiylikni himoya qilish, ma’lumotlarning yaxlitligi va mavjudligini ta’minlash uchun laboratoriya ma’lumotlarini boshqarish siyosatiga rioya qilish.
  • Kasbiy qadriyatlarni qo’llab-quvvatlash va yaxshi professional amaliyot va xulq-atvorga sodiq bo’lish, shu jumladan maxfiylikni saqlash, axloqiy munosabatda bo’lish va manfaatlar to’qnashuvidan qochish.
  • Qonun talabiga binoan xodimlar va tashrif buyuruvchilar manfaati uchun salomatlik va xavfsizlik siyosati va tartiblarini qo’llash.
  • Xodimlarning salomatligi, xavfsizligi va farovonligi uchun harakat qilish.
  • Tashrif buyuruvchilarga hurmat bilan munosabatda bo’lish va ularning xavfsizligiga e’tibor berish.
  • Tegishli ekologik qonunchilikka rioya qilish majburiyatini o’z ichiga olgan atrof-muhit va barqarorlik siyosatiga rioya qilish.

Siyosatni ko’rib chiqish

BIOGEN MED MChJ Tibbiy laboratoriyasining ushbu sifat siyosati har yili direktor va sifatga javobgar bo’lgan koordinatori tomonidan ko’rib chiqiladi. Ushbu siyosat hujjatiga o’zgartirishlar director va sifat koordinatori tomonidan barcha yillik boshqaruv ko’rib chiqish yig’ilishlari yakunlanganidan keyin kiritiladi.

Sifat siyosatining maqsadi

  • Kafolatlangan aniq va ishonchli tibbiy laboratoriya sinovlarini o’tkazish va iste’molchilarning talablariga muvofiq sifatli xizmat ko’rsatish orqali turli toifadagi mijozlarni (iste’molchilar) ehtiyojlarini qondirish.
  • Rahbariyat tomonidan sifatni ta’minlash bo’yicha ishlarda rahbarlarning ro’lidan xabardor bo’lishi va amalga oshirilishi.
  • Sifat menejmenti tizimining samaradorligini doimiy ravishda oshirish, shu jumladan barcha jarayonlarni takomillashtirish.
  • BIOGEN MED laboratoriyasi tomonidan olib borilayotgan tadqiqotlar sifati va ishonchliligini ta’minlash.
  • Laboratoriya tadqiqotlarining qisqa muddatliligini ta’minlash.
  • Barcha bo’lim va darajadagi xodimlarning bajarilgan ish sifati uchun shaxsiy javobgarligini rivojlantirish.
  • Tadqiqot va mijozlarga xizmat ko’rsatish sifatining pasayishi haqida ogohlantirish.
  • Shaxsiy, ijtimoiy va me’yoriy talablarga rioya qilish, shuningdek, sifat menejmenti tizimining samaradorligini doimiy ravishda oshirish.
  • Kadrlar malakasini va kasbiy tayyorgarligini tizimli ravishda takomillashtirish.
  • Kompaniya tomonidan amalga oshiriladigan ish jarayonining barcha bosqichlarini nazorat qilinishini ta’minlash.
  • Sifat tizimining tashqi va ichki omillar ta’siridan mustaqilligini ta’minlash.
  • Qarorlar qabul qilish va faoliyatni amalga oshirishda ijtimoiy mas’uliyatni kafolatlash.
  • Xatarlarni(tavakalchilikni) boshqarish tizimini takomillashtirish.
  • Iste’molchilar uchun operativ aloqa va har tomonlama axborot va konsalting yordami.
  • BIOGEN MED laboratoriyasida o’tkazilgan tadqiqot sifati bilan iste’molchilarning qoniqishini o’rganish bo’yicha ma’lumotlarni to’plash va tahlil qilishni tashkil etish (sifat siyosatining samaradorligi iste’molchilarning faqat ijobiy fikrlari bilan tasdiqlanadi).
  • Uskunalar, sinov tizimlari, sarf materiallari ishlab chiqaruvchilarni faqat sifat kafolatlari bilan jalb qilish.
  • Monitoring tizimini takomillashtirish va tashqi sifat nazoratini boshlash.
  • Hajmidan qat’iy nazar, ishlarning doimiy yuqori sifatini ta’minlash.
  • Har bir ijrochining ishni yuqori professional darajada bajarishi va laboratoriyaning ichki standartlariga muvofiqligi.
  • Barcha xodimlarning kasbiy mahoratini oshirish va ularning talab qilinadigan sifat darajasini ta’minlashga qiziqishlarini qo’llab-quvvatlash.
  • Xizmat ko’rsatuvchi mijozlarning maxfiy ma’lumotlarini himoya qilishni ta’minlash.
  • Atrof-muhit qonunchiligining tegishli talablariga amal qilinishi.
  • Qulay va xavfsiz mehnat sharoitlarini ta’minlash.
  • Yangilangan texnologiya orqali sifatni oshirish.
BIOGEN MED tibbiy klinikasi rahbariyati sifat siyosatini amalga oshirishning kafolati bo’lib xizmat qiladi va jarayonlarning samarali bajarilishini, favqulodda vaziyatlar, inqiroz va jarayonlarning uzluksizligini boshqarish, xavf strategiyasini amalga oshirish, sifat menejmenti tizimining samarali ishlashini ta’minlashga majburdir.